.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابراهیمی/ تحول عظیم انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگ

انقلاب اسلامي، تحول عظيمي در حوزه فرهنگ ايجاد کرد
معاون سياسي و امنيتي استاندار مازندران گفت: انقلاب اسلامي ايران، تحول عظيمي در حوزه فرهنگ ايجاد کرد و اعتلا و رشد آن نيز در گروي همين تحول فرهنگي بوده است.

هادي ابراهيمي در مراسم جشن پايان بي‌سوادي شهرستان قائمشهر افزود: انقلاب اسلامي ايران رنسانس عظيمي را در ابعاد فکري در داخل و خارج از کشور به وجود آورد و بر مبناي فرهنگ استوار گشت از همين رو، مي توان وجه تمايز اين انقلاب با انقلاب‌هاي ديگر را در حوزه فرهنگ دانست.

وي با بيان اينکه طلوع انقلاب اسلامي، چراغ هدايتي براي ملت‌هاي مسلمان جهان است، اظهار داشت: اين انقلاب فرهنگي علاوه بر افزايش بصيرت و آگاهي جامعه، موجبات رشد علمي و فرهنگي ايران را فراهم آورد.

معاون سياسي و امنيتي استاندار مازندران از نهضت سوادآموزي به‌عنوان سازماني جهادي و پرتلاش در کشور ياد کرد و ادامه داد: با تشکيل نهضت سوادآموزي در کشور بارقه‌هاي اميد در زمينه بالندگي فکري و فرهنگي در تمامي نقاط کشور ايجاد شد و زمينه براي بهره‌مندي تمام اقشار جامعه از نعمت فراگيري مهيا گشت.

ابراهيمي خاطرنشان ساخت: سازمان‌هايي چون کميته امداد، بنياد مسکن، سپاه و نهضت سوادآموزي از جمله نهادهايي هستند که به فرمان حضرت امام(ره) تشکيل شدند و خدمات قابل توجهي به مردم ارائه کردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.